marți, 8 noiembrie 2016

Pittacus Lore - Mostenirile Lorienului - Volumul 4 - Greseala lui Cinci - tradus complet




Pittacus Lore - Volumul 4 - Greseala lui Cinci - tradus complet
Pittacus Lore - Mostenirile Lorienului - Volumul 4 - Greseala lui Cinci - tradus complet
Eu sunt Numărul 4 - Volumul 4 - Greseala lui Cinci - tradus complet
Pittacus Lore - Mostenirile Lorienului - Volumul 4 - Greseala lui Cinci - tradus complet
Pittacus Lore - Mostenirile Lorienului - Eu sunt Numărul 4 - Volumul 4 - Greseala lui Cinci - tradus complet




Prefață
EVENIMENTELE POVESTITE ÎN ACEASTĂ CARTE SUNT REALE.

NUMELE PERSONAJELOR ŞI ALE LOCURILOR AU FOST SCHIMBATE PENTRU A-I PROTEJa PE SUPRAVIEŢUITORII DE PE LORIEN, 
CARE CONTINUĂ SĂ SE ASCUNDĂ.

GÂNDIŢI-VĂ CĂ ACESTA ESTE UN PRIM AVERTISMENT!

EXISTENŢA ALTOR CIVILIZAŢII ESTE O REALITATE!

UNELE DINTRE ELE ÎNCEARCĂ SĂ VĂ DISTRUGĂ!





Pittacus Lore
Greșeala lui Cinci
V.2
Traducere din limba engleză
ONIMUSHA_CS

Volumul patru din seria bestseller
EU SUNT NUMĂRUL PATRU

2016
La momentul traducerii (2016), nicio editură din Romania nu avea  tradusă această carte.
Editura Nemira, cea care a tradus primele trei volume, nu a fost interesată de volumul tradus de mine (a se înțelege că i-am înștiințat/informat despre traducerea acestui volum și că, dacă ar fi interesați, mi-ar plăcea să-mi facă o ofertă decentă. Mi-au răspuns că nu au în proiect acest volum din “Eu sunt Numărul Patru”).

Pentru fanii Garzilor

Puteți descărca


11 comentarii:

  1. ************** nu e corect!! Cer adaptarea ultimelor 3 volume, nu e drept sa le citesti pe primele 3 si apoi sa rămâi cu buza umflată! Oricum, multumesc pentru incercarea ta de a ajuta fanii seriei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie frica sa descarc cartea de aici, sigur nu e o gluma?Ador seria asta si am vazut ca nu au fost traduse si celelalte volume.Am fost extrem de dezamagita...Sigur nu-mi virusez telefonul cu ceva?Pot sa o descarc gratis?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am descărcat fără nici o problemă...Îți mulțumesc din suflet pentru traducere!

      Ștergere
  3. Este minunat, chiar mă gândeam dacă au mai scos volumul 4, noroc că am căutat pe net și l-am găsit aici. Faci o treabă foarte bună și eu ca fan al seriei îți mulțumesc😄

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc!!!! Chiar asteptam continuarea seriei si sunt incantata ca am dat peste traducerea ta. Este minunat ceea ce faci.Spor la treaba in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este prea târziu dar mâine voi încerca de pe PC , pe telefon nu reușesc sa descarc ! Ma bucur tare ca cineva sa gândit sa facă o traducere , caut de foarte mult timp continuarea seriei ! Îți mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Se poate trimite pe gmail?
    nu reuşesc să descarc

    RăspundețiȘtergere
  7. Mă bucur din suflet ca ai tradus acest volum...pur și simplu acesta serie este un drog, odată ce o citesți nu poți sa o mai lași din mana...Mai sunt încă trei volume care încă nu sunt traduse, din păcate��

    RăspundețiȘtergere